Shop Forum More Submit  Join Login
Billy Blue SGA Open Day by AnnaBramble Billy Blue SGA Open Day by AnnaBramble
Open Day postcard invites for my college - Billy Blue School of Graphic Arts. Colour front, B&W back. Just simple but I like it.
Add a Comment:
 
:iconsindos:
sindos Featured By Owner Aug 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
It is so citric and fresh!
What's best about it is that is not like all the ther invitations I've seen.
Hey, that pencil is the School logo? it is so cute!
Reply
:iconannabramble:
AnnaBramble Featured By Owner Oct 22, 2009  Professional General Artist
Thank you!

It WAS the school logo. Unfortunately it has since been changed to a boring vector pencil symbol. Oh, its not bad but I liked the old one.

Thanks again!
Reply
:iconsindos:
sindos Featured By Owner Oct 22, 2009  Hobbyist Digital Artist
Uuuh, we designers and our ideas of progress :c
Reply
:iconannabramble:
AnnaBramble Featured By Owner Oct 25, 2009  Professional General Artist
haha. yeah! so sad isn't it?
Reply
:iconrose-rapture:
Rose-Rapture Featured By Owner Aug 4, 2008
I visited Billy Blue today with my school. It looks like an amazing place to design + create.
Reply
:iconit-ktdf:
it-ktdf Featured By Owner Feb 22, 2008
what stream are you doing? I'm doing multimedia :D
Reply
:iconannabramble:
AnnaBramble Featured By Owner Feb 22, 2008  Professional General Artist
me too. :D I'm 3rd year this year. Are you just starting?
Reply
:iconit-ktdf:
it-ktdf Featured By Owner Feb 22, 2008
yes i am. how was it?
Reply
:iconannabramble:
AnnaBramble Featured By Owner Feb 23, 2008  Professional General Artist
awesome. yeah, it has been pretty good. well, it's an experience, I'll tell ya that. haha. I have got a job out of it so I'm more than happy :)
Reply
:iconit-ktdf:
it-ktdf Featured By Owner Feb 23, 2008
excellent, congrats
Reply
:iconannabramble:
AnnaBramble Featured By Owner Feb 26, 2008  Professional General Artist
thx :ahoy:
Reply
:iconblessedmilla:
blessedmilla Featured By Owner Dec 28, 2007
I always liked ur works! =D
Reply
:iconejayne:
ejayne Featured By Owner Dec 2, 2007  Hobbyist Digital Artist
Which brushes did you use?
Reply
:iconannabramble:
AnnaBramble Featured By Owner Dec 4, 2007  Professional General Artist
um... i totally can't remember. I'm pretty sure I just searched "paint strokes" in deviantart and got it from someone but doing it again now, I can't seem to find them. :/ They could of actually just been images aswell, not brushes. dunno sorry.
Reply
:iconsamuelerics:
samuelerics Featured By Owner Nov 27, 2007   Interface Designer
dito to bruce!
Reply
:iconannabramble:
AnnaBramble Featured By Owner Nov 27, 2007  Professional General Artist
thanks Sam :D
Reply
:iconbrucebah:
brucebah Featured By Owner Nov 27, 2007
I particularly like the arrangement of the typo and how you managed to blend in elements (such as the texture and the paintbrush strokes) that enhance the overall feel of the postcard. Good job spanna!! I like:)
Reply
:iconannabramble:
AnnaBramble Featured By Owner Nov 27, 2007  Professional General Artist
cheers, Bruce! :D
Reply
:iconbrucebah:
brucebah Featured By Owner Nov 28, 2007
:)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 27, 2007
Image Size
204 KB
Resolution
1000×700
Link
Thumb

Stats

Views
8,976
Favourites
27 (who?)
Comments
19
Downloads
607
×